Friday, November 10, 2006

13 tahun yang lampau...

saya pernah bercita-cita mau menjadi pendakwah bebas selepas tamat pengajian.

namun cita-cita tinggal cita-cita cuma semangatnya masih berbara di jiwa saya yang serba kekurangan ini.

lantaran tidak berupaya melanjutkan pengajian seterusnya saya quit dengan berat hati dan terus mendapat tawaran pekerjaan satu demi satu dari swasta, state sehinggalah ke federal.

alhamdulillah, setelah 13 tahun meninggalkan zaman persekolahan, usia saya banyak dihabiskan mengumpul pengalaman sebagai karier. dan paling membanggakan saya menjadi penulis - yang sekaligus dapat juga mencuba menyampaikan dakwah secara terang mahupun bersembunyi (simbolik).

moga Allah memperkenankan doa saya untuk menjadi [pendakwah bebas] dalam arena penulisan yang mendapat keredhaanNya

Armiza Nila
mengenang IIUM

No comments: