Monday, September 08, 2008

Bertemu Helmy Samad - anak SN A Samad Said d Coffee Bean, Kl Central




Tidak terlambat rasanya saya mewar-warkan bahawa hati dan mulut saya tidak bisa berkata2 setelah akhirnya berjaya berjumpa, berbual, bersua muka dengan anak idola yang amat saya nanti-nantikan selama ini.


Kepulangan saya dari Kursus Aset Awam di INTAN TENGAH , KUALA LUMPUR, 01 Ogos 2008 yang lalu begitu bersejarah dalam hidup saya.


Di samping sempat berjumpa penulis muda Sarawak yang tengah meningkat naik namanya di peringkat nasional - saudara Roslan Jomel, saya sempat juga berjumpa Helmy Samad.


Terima kasih atas pertemuan singkat dan penuh makna itu dan terima kasih atas sumbangan / cenderahati2 itu. Saya amat menghargainya dan saya akan simpan sebagai khutubkhanah saya sepanjang zaman sehingga berpanjangan ke zaman-zaman mendatang anak cucu saya.


Entri ini khas untuk ucapan saya terhadap Helmy Samad yang sporting.


Untuk Roslan Jomel akan menyusul satu entri khas juga selepas ini.


Salam,


Armiza Nila

Jalan Sultan tengah, Kuching

No comments: