Monday, February 05, 2007

DBPCS Esok Hari

Esok hari saya mendapat pelepasan pejabat untuk menghadiri Wacana Pemikiran Jong Chian Lai di Balai Budaya, DBPCS. Kerana minat saya tanpa segan silu memohon surat rasmi daripada DBPCS untuk membolehkan saya mengutip sedikit sebanyak ilmu daripada WP ini nanti, insyaAllah.

Khabarnya kerabat API akan memasarkan karya kerabatnya....tunggu...siapakah antaranya. Yang pasti bukan Armiza Nila kerana saya masih dalam proses pembersihan dan penjernihan karya sebelum diterbitkan. Biarpun memakan masa lantaran tugas hakiki dan kewajipan yang lain perlu dilaksanakan terlebih dahulu, dalam berat saya menyabarkan keinginan diri yang keterlaluan ini.

Doakan - insyaAllah, karya saya akan turut diterbitkan juga suatu hari nanti.

Moga semua karyawan Sarawak akan bertemu pada esok hari untuk sama-sama mengunyah pemikiran JCL.

Armiza Nila

No comments: