Friday, October 17, 2008

hai...hai...haii....

hm, pemurnian tidak dapat dijalankan pagi ini - mungkinkah awan gelap di luar sana mengakibatkan internet utk KPTM-BLK tidak berfungsi dengan baik.

tadi malam kebanyakan kami berusaha menghabiskan pemurnian tetapi hampir jam 12.00 tengahmalam kami surrender! adus.... memang meletihkan untuk memurnikan sesuatu yang baru dikenali.

banyak yang aku belajar dan banyak kawan baru yang aku temui.

alhamdulillah, aku boleh bergaul dan bercampur dengan sesiapa saja baik dari Semenanjung, Sabah mahupun Sarawak sendiri. - aku akui aku ni mesra alam bila sudah diajak berbual

opsssss...........sekitar kerja kebanyakannya

meja kami digelar Meja Raja Lawak seiring dengan bilik ini bernama Bilik Raja Laut.

Mengenali Cik Wan dari KK Paya Besar, Kuantan suatu pengalaman baru. Kami ketawa sambil bekerja - menghilangkan sikit ketegangan!

aku menjadi guru bahasa Melayu Sarawak dan chef Kek Lapis Sarawak! hehehe

Armiza Nila melaporkan dr Kuala Lumpur - 17 Oktober 2008

No comments: