Thursday, May 03, 2007

Petikan2 saranan rakan penulis

Salam,

Sengaja saya masukkan petikan2 saranan daripada rakan penulis dari mana2 sumber dalam blog peribadi saya ini. Biar ia menjadi ingatan dan pesanan yang melekat dan kekal di dalam hatifikir saya.

Saya berasa amat berbesar hati kerana menerima penerangan demi saranan daripada rakan penulis yang berjaya untuk saya menuju puncak jaya seperti mereka.

Armiza Nila - KKKS

5 comments:

roslan jomel said...

Salam.


Terima kasih. Diharap sama2lah kita berusaha memajukan diri dalam bidang penulisan ini.

Maslina Mahbu @ Armiza Nila said...

Salam,

Sdra Roslan, kini puisi anda pula muncul di DS. Saya ada menghantar tapi belum pernah tersiar puisi mahupun cerpen. Mungkin belum waktunya....apapun, anda penulis yg gigih... saya tumpang gembira atas kelahiran blog anda.

roslan jomel said...

Terlupa nak maklum.

Saya telah menutup laman blog saya beberapa hari yang lalu. Saya merasakan bahawa, buat masa ini, saya belum mampu memuatkan sesuatu yang berkualiti untuk kandungan blog itu.

Harap maklum.

roslan jomel said...

Salam.

Untuk membaca cerpen terbaharu saya, sila dapatkan majalah Dewan Budaya bulan Julai ini.

Salam hormat.

Maslina Mahbu @ Armiza Nila said...

Sdra Roslan, terima kasih. InsyaAllah saya akan dapatkan DS Julai.

Saya suka cara garapan penulisan anda. Saya rasa ia penuh ilmiah. Tahniah dan teruskan. Saya pasti sedikit masa lagi penulis muda kelahiran Sarawak akan sama taraf dengan penulis muda di Semenanjung.

Teruskan penulisan dalam blog anda kerana idea spontan anda/pemikiran anda yg tuntas amat berguna untuk orang lain yg memerlukan sumber yg benar2 ikhlas dan betul. Usahlah terburu-buru - ambillah masa anda. Saya percaya blog anda akan menjadi sebuah blog yg istimewa di mata dan hati pengunjungnya nanti...