Saturday, November 08, 2008

Tugas oh Tugas!...


salam


hari ini saya turun ke pejabat atas urusan menggantikan pegawai bertugas sebagai urusetia Program Basmi Kemiskinan Bandar anjuran Jabatan Pembelajaran Sepanjang Hayat, KJPSH KKKUC.


letihnya kena turun naik tangga tiga tingkat utk urusan pendaftaran dan pengendalian makanan peserta seramai dekat 30 orang.


saya akan bertugas sehingga jam 5.00 petang untuk digantikan dengan cuti rehat gantian.


dengan hati2 yang hati, saya menyanggupi tugas ini kerana nak tolong kawan dan nak tambah cuti rehat kerana saya dan keluarga akan bercuti ke Lawas lagi penghujung tahun ini.


di sini - saya merasa bertuah kerana dapat bekerjasama mengendalikan pelbagai program untuk masyarakat komuniti di Petra Jaya dan bandar Kuching amnya.


Inilah dinamakan ilmu dan pengalaman.


Armiza Nila

Jalan Sultan Tengah

08 Nov 2008

No comments: